5 Ocak 2011 Çarşamba

Demet Akalın Ft. Fatman Scoop! Ve Silahli Adamlar!

First Class Baby!
One
Two
Three
Four...

Bir sabah ofise gelmek için taksiye bindim ve genç şöförden radyoyu açmasını istedim... "İstediğiniz özel bir istasyon var mı" sorusuna  "fark etmez bir şey çalsın işte" dedim... İyi de etmişim, yazacak konu çıktı, bilgilendim...

Açtığı ilk istasyonda çalan şarkı sanki iki radyo istasyonunun frekansları çok yakınmış da şarkılar  birbirlerine karışıyormuş gibiydi... Demet Akalın ve Fatman Scoop'un şarkılarını aynı anda dinliyormuşum gibi hissettim... Şöföre "frekanslar karışıyor galiba" deyince, aldığım alaylı  "yok yaa Demet Akalın featuring Fatman Scoop" cevabından ötürü, uykudan uyanamamış kısmi felç olan beynim çalışmaya başladı. "Taksiciye gel" dedim içimden... Yok artık  yaa deyince adamla bir muhabbet bir geyikler ki sorma gitsin :) Neyse, o şarkı çaldıkça kıs kıs gülüyor, ben şoklara girip girip çıkıyorum... Ama olamaz şaka gibi, ne alaka diyerek ofise vardık...



Ben hiç bir şey anlamadım yemin ederim... Fatman Scoop bu kadar irrite edici olamazdı... Tamam, bazı şarkılarda hakkaten kötü oluyor. Arkadan bağıran yırtık sesli bir adam... Bir de önde bağıran yırtık sesli bir kadınla bir araya gelmesine ne gerek vardı ?
 

Hele o klibe ne demeli? Ne alaka? Niye kavga ediyorlar orda? O silahlı adamlar nerden çıktı? Kimi vuracaklar? Üzerindeki kürk kadar sık sakalları olan adam niye bu kadar sinirli? 



Okey, her klip bir şey anlatmak zorunda değil. Ama böyle arada kalmış, anlatmakla anlatmamak arasında gidip gelmiş saçma bir klip de yok hani... 

Şarkının alt yapı zaten "ESİNLENME"... Azcık club kültürünüz varsa hemen çıkartırsınız zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotolar

Camera is a responsive/adaptive slideshow. Try to resize the browser window
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.