14 Mayıs 2011 Cumartesi

Garanti ve Muhteşem Güvenliği !!!

Şu bankacılığın abuk sabuk terimleri yetmezmiş gibi bir de kendilerine çok yaratıcı kılıf tadında isimler bulmaları beni öldürüyor. Elma hesabı, çatı hesabı, mavi alan, mevzuat, mevduat bilmemne... Ne zaman müşteri hizmetleri arasam embesil gibi hissediyorum. Bankacılık okusan bile yok yani, resmen genel kültür bilgisi eksikliği hisseder gibi oluyorum bunları duyunca. Mesela, süper güvenlikli bir banka olan Garanti Bankasının Elma hesabı.... Bakiyeniz şu kadar, çekebileceğiniz miktar bambaşka tutar. Şimdi insan korkuyo ulan ya bu parayı çekersem krediyse bide üzerine faiz binerse vs vs vs... Ama elma hesabında öyle değilmiş, burnumdan kan gelene kadar araştırdım öğrendim.  Tabi ki ilk olarak Alo Garanti Kahretme Hattını aradım. Ama 40 dereden gelen suya dayanamayıp alternatif yolları denedim.  Google, arkadaş, bankanın salak ve dolambaçlı web sitesini araştırdım ve bilgiye bir şekilde ulaştım. Şöyleymiş.. Belirli bir mebla (bankacı dilinde miktar) üzerinde para olunca hesabınızda, banka bununla hemen b tipi olduğunu tahmin ettiğim fon alarak size kazandırıyormuş. Tabi B tipi fonun ömür billah bankada beklemesi gerekir ki kazandırsın. (Baya bişey öğrenmişim galiba)...

Neyse, yine bir gün ay sonu hesapları yapılırkene bir arkadaşım,
Ben hep Garanti Bankası'ndaki bilmemne hesabından kredi çekiyorum önümüzdeki ay ödüyorum. Çok iyi bak sen de dene bence 
dedi. Ben de kredi bilmemne sevmediğim için dedim bi sorayım bakayım benim kartıma öyle bişey bağlı mı.

444 0 333

(13:52)-Alo Garanti'ye hoş geldiniz. Press 9 for English. ...
(13:53)- Sizi ana menüye yönlendiriyorum.  Alo Garanti'ye hoş geldiniz. Press 9 for English. ...
...
...
(13:58)- Sizi ana menüye yönlendiriyorum.  Alo Garanti'ye hoş geldiniz. Press 9 for English. ...

Derken çat hat kesilir. E tabi bilgi alınamadı tekrar bağlanılır.

(13:59) - Alo Garanti'ye hoş geldiniz. Press 9 for English. Kayıp çalıntı kart... (çakalım ya dedim kesin burdan bir insan çıkar da derdimi anlatırım)
1'e basılır ve çıkan kadın'a dert anlatılır.
-Merhaba benim kartım falan çalınmadı ama ben bir derdimi anlatmak ve bilgi almak istiyorum sadece. Yardımcı olabilir misiniz ?
-Bu menüden sadece kayıp ve çalıntı bildirimlerini yapabilirsiniz.
-Sadece basit bişey sorucam ama ...
-...
-Olmadı yani, neyse teşekkürler...
(14:04) -  Alo Garanti'ye hoş geldiniz. Press 9 for English. Kayıp çalıntı kart...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotolar

Camera is a responsive/adaptive slideshow. Try to resize the browser window
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.