20 Ocak 2011 Perşembe

Case Study : Sibel Gaga

Aslında bu klip 2008'de çekilmiş de, bizim Sibel Can da sevgili Gaga'nın setinde imiş...  O zamanlar Jimmy Jib operatörlüğü ile, sıkıldığı müzik kariyerine ara veren Can, Gaga'nın klibinde bu kola kutusu bigudileri görünce birden müzik kariyerine tekrar başlamaya karar vermiş ve klibinde bu bigudileri kullanmak için can atmış. Hatta, bir süre de çöp konteynerlerindan saçına uygun ve güzelliğini yansıtacak kola ve bira kutuları aramış. Şarkının aslı da "Konteynere Girdik" imiş ama aranjör uygun görmemiş ve "Çantada Keklik" olarak değiştirilmiş. 



Durumun vehametini çözmekte zorlanan Lady Gaga, dava açmaya hazırlanmaktaymış. Sonuç odaklı bakılınca fikir Lady Gaga ve ekibinden çıkmıştı ve Sibel Can da onu taklit etmişti. Bu tartışmaların ortasına ünlü Bulgar şarkıcı Azis'in (Vasil Troyanov Boyanov)  bomba gibi düşen iddaları da san-at camiasını orta yerinden çatırdattı.  Bulgar Çalga müziği sanatçısı olan Azis, "Kadınların da erkek kıyafetleri giyerek klip çekmeleri akımını ben başlattım, Sibel hanım da aynı klipte beni taklit etti" diyerek Can'ın zaten sıkıntılı olan günlerine biraz daha sıkıntı ekledi. 

Lady Gaga'ya "klibi 2008'de çekmenize rağmen bu kadar süre bekletmenin altında yatan nedir" diye sorduğumuzda şu cevabı verdi ;
İnsanlar henüz kola kutularıma ve çıldırıklıklarıma hazır değildi... Bu yüzden, "Topman modeli" kılıklı erkek(si)lerin topluma daha fazla karışmalarını bekledim. Bu şekilde ucube gibi görünen tek kişi ben olmayacaktım. Ancak gördüğüm kadarıyla sayın Can tüm planlarımı alt üst etti. Çok büyük bir tazminat davası açmayı planlıyorum.
Tüm yapılan bu yorumların üzerine en şok edici açıklama da ismini vermek istemeyen bir vatandaşımızdan geldi...
İşte açıklıyorum.. ikisi de benden çaldı ama bugüne kadar sustum... 

Bakalım bu çalkalantı nasıl sonuçlanacak! 
Türk gencinin yapmış olduğu bu açıklamadan sonra yüzü kızaran Lady Gaga nasıl açıklamalarda bulunacak?


Entrikalarla dolu gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz. Bizi izleyiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotolar

Camera is a responsive/adaptive slideshow. Try to resize the browser window
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.