20 Aralık 2010 Pazartesi

Levi's>Koton>Bershka

Çok değil, bundan birkaç ay önce moda ile ilgilenen blog yazarı twitter arkadaşlarıma STYLING istiyorum diye söylemiştim.
Hatta katkıda bulunanlara bir minnak hediyem de olacaktı. Dolabımı düzüyordum, yardıma ihtiyacım vardı ve topluca da bir miktar param.
Tabi hiçbiri sallamadı, ya da belki de çekindiler.
Ama sorun değil, çok samimi değildik ondandır diye düşündüm.
Sophie konserinden sonra en azından "etten-kemikten" insan olduklarını gördüm, bu da birşey tabi.
Neyse...
Attım kendimi mağazalara... Zara olsun, Koton olsun, Jack Jones olsun... Gidildi, beğenildi - beğenilmedi... Tarzlarını ve trendlerini eleştirmeyeceğim asla. Çünkü 2010 yaz modası diye asla o pişik edecek kıvamdaki tayt bozması Top Man pantolonlarını giyemem. Denedim, olmadı, yapamadım ...
Neyse, bilinçli bir tüketici olan kısmımı evde bırakıp mağazalardan üzerime olanları aldım ve ellerim kopa kopa eve geldim.
ANCAK!
Bershka' dan ayıla bayıla aldığım montun o iri çıtçıtları ilk açış kapatışta sapır sapır döküldüler ne yazık ki. Geri götürdüm tabi, muhabbete gelin şimdi...
Ben: Merhaba, bu montu buradan almıştım bu da fişi, çıtçıtalarının neredeyse hepsi çıktı, aynısıyla değiştirmem mümkün mü ?
Kasadaki Kadın : Üzerinize giydiniz mi ?
Ben : E heralde, bunu bir bahane olarak kullanmayacaksınız değil mi ?
Kasadaki Kadın : Giydiğiniz için sorun oluşturabilir. Bir saniye sorayım...
Ben : Ama iç çamaşırı değil ki bu ? (Nasıl olsa değiştireceğimi bildiğimden rahatım tabii) Yani tabi sorun siz, o sırada ben de aynısından var mı diye bakayım...
Kasadaki Kadın (Hiddetlenerek ve sarı saçlarının hakkını veren ikoncan tavrıyla) : Değiştirebilirsiniz demedim kiööö.
Ben : Tamam zaten ben de değiştireceğim nasıl olsa demedim, sorun siz.
Kasadaki Kadının Yerine Gelen Kadın : Merhaba ben "bilmemkim", mağaza müdürüyüm nasıl yardımcı olabilirim?
Ben : Montun tüm zımbırtıları koptu neredeyse, bu kadar çabuk ve bu kadar basit kopmamalı diye düşündüğüm için geri getirdim.
Kasadaki Kadının Yerine Gelen Kadın : Tabi değiştirelim hemen.. Arkadaşlar bunu alın indirimde satarız.
Ben ("Çıldırmışlar herhalde, neyse işini hallet ve kaç" mantığıyla...) :  İyi günleerrrr.....

Hiç iş yok diye ağlamasın kimse... Bakın Bershka' ya ipini koparanı kasa görevlisi olarak alıyorlar. O yüzden zırlamayın işsizler!

Kotoncum. 
Senin de elemanlarının dakikalarca mağazalara ulaşmaya çabalamaları takdire değerdi. Ancak, mağazaların telefonları olsa, görevliler arasalar o var mı bu var mı diye? Daha hızlı olmaz mı ? Maliyet diyorsanız VoIP teknolojileri çok ucuz artık. Hatta SKYPE bile kullanabilirsiniz bence...
Ama en azından o beğendiğim çantayı bana sağladın.
Teşekkür ederim.


Gönlüm seninle Levi's 
Kısaltmakta kararsız kaldığım pantolonların paçalarıyla ilgili olarak "1 ay içerisinde ne zaman getirirseniz orjinalliğini bozmadan ücretsiz yaparız, siz kararınızı verin yeter ki! " diyerek gönlümde taht kurdun. Zira, kaliteni de biliyoruz yani.


Not : Hiçbir şekilde reklam ya da karalama amaçlı yazılmamıştır. Ama öyle algılıyorsanız da yapabileceğim pek bir şey yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotolar

Camera is a responsive/adaptive slideshow. Try to resize the browser window
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.