31 Aralık 2010 Cuma

Gurbette Avcunu Yaladın Yine Türkiye!

Az önce gördüm bu beni hüsrana uğratan tweeti...

Dünya'dan haberim yok, millet facebookta grup bile kurmuş üye bile toplamış...

Şebnem Bozoklu yazmış, görür görmez de hemen minnak bir araştırma yaptım. 

Hakkaten böyle birşey var imiş... Aman tanrım dedim (Dedim valla)... 


Bizim kendi kendimize yaptığımız o zavallı anketleri de görmezden gelmiş çok sevgili Ti Ar Ti... 


Yani  bizim düşündüklerimiz kimin umrunda ki... 

Bu adresteki (klik) bilgilere göre de, Avrupa'da tanınan (!) bir grup olması ve ultra parlak bir grup olmasından mütevellit, TRT böyle harikulade (!)  bir karar almışmış. 

Henüz tam net olmamasıyla birlikte içler ürperten bir söylenti... 

Ama benim aklıma takılan bir durum da söz konusu...

Hani, o kadar grup varken... Nerden çıktı allasen AYNA? Yani ne alaka? 

O biz çocukken pörtlemiş, tüm üyelerini körmüş gibi düşündüren grubun ne gibi bir başarıyla geri dönmelerini umuyorlar ki... 

Yoksa, bunun altında yatan başka bir durum  mu var ? 

Misal... Şebnem Bozoklu'nun da dediği gibi, 
Ayna grubu İstanbul Taksim'de düzenlenen 2010 Ramazan Bayramı etkinliklerinde her akşam aralıksız sahne almıştı.
Kendisi de bir şair olan grubun kurucusu Erhan Güleryüz; Fetullah Gülen Hoca Efendi'nin şiirlerinden oluşan ve Prodüktörlüğünü Garo Mafyan'ın yaptığı şiir albümünde yer almıştı.
Ayrıca 2007 Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı tarafından organize edilen İftar yemeğinde sahne alan Erhan Güleryüz; Hz Muhammed s.a.v. için yazılan bir eseri seslendirmişti...
Daha başka bir şey söylemeye gerek var mı ?


Bana kalırsa;


 "şimdi birinci falan olursak, seneye Türkiye'de yapılacak bu ecnebi kaynaklı yarışma.. 

Bir sürü uğraş, teferruat... 

Hem bir de para gitçek Dünya gibi... 

Sahne ayarla, insan çalıştır.. 

Ühüüü...

 Boşveeer salla gitsin" tavırları gibi geliyor bana alınan bu kararlar... 

Rimirimi Ley zamanından beri böyle düşünüyorum... 

Gerçi, yine de çıkmadık candan ümit kesilmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotolar

Camera is a responsive/adaptive slideshow. Try to resize the browser window
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.